17 augusti.

hej alla goa och glada! ;D
just nu sitter jag här hemma imörkret helt ensamn :/ me don't like...
jag har nyligen lyckats paja så jag inte kan spela the sims 3 -.- hm? duktig jag e va?XD
aja..
idag kom jag hem från mattias efter att ha umgåts konstant hela sommarlovet men så börjar tyvärr oxå verkligheten någon gång, så nu äre plugget arslet av sej för både han och jag ^^
i stortsätt alla har ju börjat skolan lr börjar imorgon medans jag sitter här hemma och nöter sommarlov

enda till slutet, jag börjar 30:de sjukt jävla skönt, för då kan jag samtidigt ta igen min "sommarskoletid" (: hihi se på den ni =P på lördag blir det tydligen åland och ekerö linjen för min käre bror spelar match på åland. vi får se hur de blir jag vet inte... hmm, nu ska man börja gymnasiet oxå, känns nervöst men endå spännande.. jag insåg för typ bara ett tag sen att jag har valt en skola där jag absolut inte känner någon? hallå? emelie på en skola där hon inte känner en enda kotte? hmm? hur ska detta sluta!?!?!? men som jag många har sagt och till och med jag själv har sagt och insett att det e nog jävligt bra för mej, jag behöver nog en ny start.. ja vi får se hur de går:D:D hmm, nää nu får jag sluta babla på, får se vad jag ska hitta på ingen e social och det var meningen att jag skulle spela då som sagt men de jag ju jag glömma, tydligen så fick jag inte i kväll efter som de gick som de gick :):)  nää slut snackat vi hörs kanske senare :)

 

 

/E

 

 



Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer att gå skitbra för dig du fixar det det vet jag kämpa på du är bäst älskar dig <3<3

2010-08-23 @ 00:34:20
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0