24augusti.

halloj, nu vare ett tag sen igen jag bloggade :/ fy mig!
ialf i torsdags kväll/natt kom min älskling hit och överraskade mig :$ sååå sööt han e!:$
så han var kvar har till söndag och under den tiden han vi med en ålands resa över dagen :P
blev mycket godis och alkohol för familjen och älsko :), sen på vägen hem på båten åt vi oxåå smörgås bord ;D det var ju värt pengarna för min del ialf (a)
aja ialf sen i söndags åkte jag och babe hem till honom och där spenderade jag två dagar i hans säng när han gick i skolan ;).men vafan faktiskt min tur att stå ut med det nu :P men jag åker tebax dit på torsdag för då fyller min älskade älskling 19år :):)<3<3
nää nu ska jag nog fortsätta nörda the sims 3 efter som min underbaraste fixade det innan vi åkte här i från så nu funkar det :D:D:D:D:D

puss/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0