23 december

imorgon är det julafton är ni taggade?
jag har varit jätte dålig på att uppdatera här känner jag :/ fy på mig!
men nu har jag fått rikigt internet äntligen. fast jag har haft internet hela tiden för min älskling räddade mig han lånade ut ett mobiltinternet till mig bästaste han<3
hur ser eran kväll ut då?
min består av att jag just nu ska plocka det sista på mitt rum har precis slagit in presenterna hade dock inte så många i år känns skönt :).
sedan ska vi väll äta mamma ska göra pizza mums. sen halv 8 blir det uppesittarkväll med bingolotto ja skratta ni jag vet men det är faktiskt ändå rätt mysigt det ända som e drygt är och klä den för baskade granen -.- ^^.
Och i morgon blir det nog full rulle hela dagen släkten kommer hit och det blir julmiddag och lite sånt julklappsbyten och lite sånt :) hoppas ni får en trevlig jul nu ska jag sätta lite fart här :)
jag önskar jag kunde fira jul med min prins :/<3

hadetbra
puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0