Lördag morgon!

Hejsan alla söta.
idag är det lördag och jag e i från den personen som verkligen betyder mest!Det känns ganska tungt men :/
får se vad som händer i dag då. Funderar på att dra mig in mot stan och börja fixa lite julklappar men får se.
Juste i går var det idol final jag har inte kollat på ett enda idol avsnitt det här året men efter och ha hört vilka som stod i final och vilken person alla tjatade om så stod det ju redan klart när idol körde i gång i går kväll vem som skulle vinna. Självklart var det Jay smith. Så absolut ingen i utav svenska folket blev ju direkt chockad när dom hörde vem som vann ^^, jaja nog prat om det!
kl e 20 i 9 och jag e vaken helt otroligt, men idag känns ingenting bra.
Jag kom hem från älskling i går/natt efter att ha åkt till honom i tordags ikväll, jag hade nämligen studiedag i går :'). Men men dom lyckliga dagarna tog oxå slut :/
men snart jullov fyfan vad jävla härligt det ska bli.
Och juste jag e ganska stolt över mig själv jag har fixat alla prov förutom matten på första försöket och matten fixade jag på andra. Ganska GLAD man blir asså. så här bra gick det absolut inte i Almungeskola det måste vara något fel på den skolan.
aja nä nu ska jag fortsätta lyssna musik.

hadetbra!
Puss/E


Min fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0