28/7

Hejhej!
hade tänkt försöka mig på det här med bloggning igen :o
det har ju inte gått så bra dom tidigare gångerna ^^
just nu ligger min underbara och sover men ska snart väcka hnm så vi kan börja åka satt jag få komma hem och börja tvätta och packa... (:
det är nämligen så att mamma och pappa och syskonen är uppe i leksand och dom har varit där sen i lördags..
igår bestämmde jag och mattias oss för att åka upp dit oxå i två nätter stannar vi (:'
nää, nu äre dax att göra någon nytta :)


byebye.





Kommentarer
Postat av: Smulan

Men vad gulliga ni e <3 jätte söta funkar ju bra med bloggningen ju duktig du e vännen <3 ha så trevlig uppe hos mamma och pappa i leksand hälsa från mig kramizar <3

2010-07-28 @ 17:11:49
URL: http://smulisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0