Hemma!

Hallojsan allihopa!
nu är man hemma igen från leksand resan upp och hem gick bra.. (:
inga problem min bebi är så duktig så(:
vi har varit i mora på dollar och sedan rättvik två dagar i rad det e ju Classic car week där upp :)
åååh jag vill inget hellre än att vara där men får väll ta det nästa år fick ju se lite ut av det ialf.. :)
köpte en ny tröja och en tjocktröja där uppe.. sen köpte jag en tröja åt min älskade oxså (:
hihi... nu e vi hemma ialf och nyss ätit och kollat film :)
nu sitter mattias och spelar och jag ska väll oxåå göra det snart..
fan vad trött jag e asså.. ^^
igår var vi nere på campingen där vi först åt och sedan senare på kvällen vare folk som uppträde lite kända och bra låtar ;) det tackar man aldrig nej till :D
nää nu ska jag hitta på något men slänger in lite bilder oxå (:
ha det bra (:

puss/E



bilresan upp (:



fin bilen mattias köpte till hans pappa (:



MIN FINASTE ÄLSKLING I SIN FINA NYA TRÖJJA (A)


När vi kommit till Enköping hade vi åkt 69mil från och med att vi startade här i från i torsdags ^^




Jag på hem vägen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0