packat

Heejj allihopa här e jag! ^^
nu har jag och mattias hunnit vara hos mormor och äta och typ börjat packa lr jag har börjat packa ^^
mattias kom nyss fram till mig och visade värsta saken på tildas "skum serveter" XD hahahaha.
lite seg kväll.. måste snart ut till hästarna och ge dom hö och samtidigt ska jag börja packa bilen. :)
vi rullar upp i pappas skoda. jag har kommit fram till att den skulle va jätte jätte fin som rosa ;)
nää nu vet jag inte mer vad som händer i kväll ska väll packa klart det mesta som går att packa nu och sedan lägga mig och glo film med Mr.M ;)
vi rullar upp mot leksand vid 9 :)
nää nu ska jag dra mig


byebye!



Jag på balen i 9:an XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0