Äntligen'

Hej allihopa!
nu har jag äntligen flyttat, lr ja det var ett tag sen men ialf (a).
har kommit hem från hjärtat i dag. lr ja han skjusade hem mig till slut eftersom jag tydligen missade bussen! Han har hjälpt mig fixat lite på rummet min prins!
har precis duschat och just nu sitter jag här med massa doft ljus i mitt rum så mitt rum luktar kanel och äpple kärlek på det!
imorgon e det skola oxå usch jag vill inte :/
juste första advent i dag mysigt det närmar sig jul igen! (:
ska väll om ett tag se om det e ngt bra på tv annars blir det film!
men först ska jag nog försöka rensa datan lite och sen spela!
det kommer bilder på mitt rum sen så alla vet! :)

ha det bra!
Puss/E


(Bild tagen från google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0