16 års dagen

Då har man fyllt 16 då vilket innebär bara att jag har klivit ett steg närmare 18 och att jag får börja övningsköra.
Dagen har inte varit något speciellt förens jag typ kom hem.
I skolan har det varit som vanligt har knappt känt av att det är min dag.
När jag kom hem var det bara byta om och äta och sen vänta på släkten :) ,
fick presenter och sen blev det fika med tårta och annat gott :)
usch nu mår jag illa :)
nä nu ska jag nog byta om och lägga mig under täcket slå på en bra rulle och mysa med darling som fortfarande är kvar här :D:D:D:D älskar honom!<3<3

Det jag fick idag:
kicks-300kr
gina trico-800kr
två biobiljetter
1700kr
ett linne
ett par leggins
ett par benvärmare
en hals duk
ett par vantar
en kjol
en tjock tröja
ett par örhängen
ett armband
Och en rosa av älskling!

Jag är super nöjd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0