6dagar kvar!

Nu känner jag att det var bra jävla länge sen jag bloggade men hum?
jag har inte haft något att skriva om direkt om man säger så..
idag är det 6 dagar kvar tills jag fyller 16år!(y)
usch vad liten man är?!
jaja, skolan rullar på, och det e bara några veckor kvar tills höstlovet(y)
det gilla's helt klart (:
har börjat gå och lägga mig tidigt om kvällarna för jag e så sjukt jävla trött ^^,
humm... jag skulle verkligen vilja har hjälp med min blogg? typ fixa till den och grejer så jag kan få en riktig header ^^. det gör de liksom roligare att skriva då :P sen skulle jag vilja lära mig lite mer hur man hanterar det här ^^, kan ju inte vara så svårt ^^, jaja nää nu ska jag nog kolla på filmen som går på 6:an för tillfället "the condemned"
heter den har sätt den tusen ggr men den e underbart bra :D, jaja nog snack ska försöka börja blogga mer :)

puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0