En vän och en kram behöver alla!

jag e så grymt trött på all mobbig och skit!
så trött på folk som trycker ner än och spyr ut massa elaka och dumma kommentarer..
Jag har alltid varit den blyga tjejen. Det e först nu i slutet av 9:an i början på gymnasiet som jag har vågat ta för mig mer,säga mer vad jag tycker och tänker och sånt.
Och det är för att jag alltid varit rädd för dumma och fälande kommentarer.
Det värsta jag vet är när folk ger sig på mina vänner dom jag gillar och dom jag tycker om.
jag har alltid varit rädd för att gå förbi gäng när jag är själv för att dom ska börja fälla massa elaka kommentarer.
Jag vill verkligen få bort allt sånt från världen.
Jag vill att folk ska kunna känna sig trygga i vårat Sverige!
hum, är det någon som håller med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0