Nu märks det att det verkligen verkligen är höst!

hum, nu märks det att det verkligen verkligen är höst, Usch!
Det har regnat hela dagen det är så tråkigt och grått och kallt ute.
löven faller ner från träden mer och mer, seriöst? jag blir fan bara deprimerad!
Jag vill ha tillbaka den underbara sommaren igen.
Känns ju som om det nyligen var vinter?:s hum?
aja i morgon är det äntligen äntligen fredag wiihoo!
då kommer min underbara älskling hit! Otroligt vad jag har längtat.
Även fast vi sågs i söndags!
hum, just nu fryser jag otroligt jätte mycket ^^,
sitter och lyssnar på lite bra musik.
otroligt mörkt var det i morse när jag vaknade.
Jag hade hoppats på att få åka till rimbo i dag på marknad men det blev ju så otroligt dåligt väder.
Så jag hoppas på att det ser bättre ut på måndag lr tisdag.
För då är det marknad på vaksalatorg, hoppas på att jag har tid.
För på måndag fyller jag år och då ska det firas... sen på tisdag har jag "hej & välkommen samtal i skolan."
hum, men hoppas på det bästa (: , nej nu ska jag försöka hitta på något kul.
är för tillfället propmätt jag spricker snart, fick kasler och potatisgratäng till middag mumas.

ha det bra sötnosar!
puss/E♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0