Mobilt internet skit snack!

hum, just nu är jag så sjukt jävla arg på tele2.
Jag använder tele2's mobila bredband som man betalar i månaden.
Det står att det är obegränsat och grejer, alltså ska jag kunna använda det hur mycket jag vill och det ska vara lika snabbt och använda det.
Men så fan heller, jag visste inte om det här förens sist jag gjorde bort mig på det.
Jag trodde att det här skulle funka som vanligt att jag skulle kunna ta ner saker om det var det jag ville.
Men där var de kört, då jävlar drog dom åt internet så dom sänkte min hastighet.
Jag blev så jävla arg!
och nu denna gång har jag varit duktig och inte gjort bort mig så jag skulle kunna använda det som vanligt.
Men tror ni fan att det skulle funka lr? NEJ, då sänker dom hastigheten igen.
JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!
Vafan dom kan ju inte skriva en sak, och mena en annan? dom förlorar ju bara på det själva.
Ingen vill ju använda det här sen.
Liksom nu kan jag knappt använda facebook och bdb funkar inte alls.
Snart kan jag väll inte blogg heller längre, och då lovar jag att då blir jag skit förbannad!! hum, morr..
Nej jag dissar det här mobila bredbandet fyfan!!!




Kommentarer
Postat av: Beccis

sv: Men va hääärligt :D ♥ önskar dig en fortsatt fin kväll söta du!

2010-10-11 @ 21:25:29
URL: http://blondabeccis.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej,



Jag beklagar om du inte är nöjd med ditt mobila bredband. Vi har tre olika varianter; Small, Medium och Large. Med de två förstnämnda stryps hastigheten efter 1 respektive 5GB. Har du däremot Large tecknat efter den 1/6-2010 så finns det ingen sådan begränsning.



Om du vill uppgradera till Large kan du kontakta kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25. Du får även gärna skicka mail direkt till mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-10-14 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0