onsdag alltså "lill-lördag"

Halloj allihopa, nu har jag nyss kommit hem och sitter och drygar här vi datan. jag fryser som en idiot.. vi har verkligen absolut inte haft någon värme idag iskolan det har verkligen varit iskallt :s. jag tycker att är det så kallt så man verkligen knappt kan konsentrera sig. då borde man få åka hem? men lärarna höll inte med mig på den punkten i dag :P,
jadu idag blir det "gårdsröjning", det börjar ju närma sig sakt men säkert.
vi ska ju nämligen troligtvis flytta, bara vi får sålt den här huset så flyttar vi.
Ska bli både spännande men ändå tråkigt. Men det blir nog bra ;D
för jag älskar nya huset på ngt sätt ;)..
nää nu bablar jag för mycket igen :P

ha en trevlig kväll alla sötnos
/puss E ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att vi borde få gå hem så jag gick hem. Mohaha!

2010-10-06 @ 18:46:59
URL: http://jagkarleken.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAhahah!

2010-10-06 @ 19:15:37
URL: http://stringfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0