otrohet

Det är många som diskuterar det här med otrohet nu förtiden.
Och det är bara mer och mer vanligt.
Själv hatar jag verkligen otrohet, det är verkligen absolut det värsta jag vet.
Jag anser att har man ett förhållande då ska man hålla sig till den personen också!
Varför vara lite här och där för?, då kan du ju lika gärna vara singel och vara med precis vem du vill?
utan att det ger några konsikvenser?
Och jag anser att är man otrogen då är man det för alltid alltså "engång otrogen, alltid otrogen."
Det e vad jag tycker ialf.
Man sårar ju bara människor genom att hålla på som man gör.
Jag tycker att det är jätte viktigt i ett förhållande att man ska kunna lita på någon, att man visar så ofta som möjligt att man älskar sin partner.
Att man bryr sig om en. Man behöver inte bevisa det med värsta stora "middagen". Man kan bara på mina någon gång då och då, kanske till och med var enda dag.
Med ett sött litet mess, lr bara några ord till varandra, om t.ex hur fin man tycker att sin partner är lr hur mycket man älskar personen.
Det tycker jag e viktigt. varför all denna otrohet för?
kärlek är så underbart. visst har det sina mörka sider oxså men det måste man ju ha i alla situationer.
nej usch nu har jag fått prata av mig! hehe.

ha det bra sötnosar, skriver senare! 
puss/E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0