Söndag kväll med en hals som gör ont!

Hejsan!
igår hamnade vi hos isac till sluta =), vi satt där och snacka och hade roligt :),
vi var väll hemma runt halv 4 kanske i morse hahah!
och i dag har jag så in i helvete ont i halsen! :/
men men, finns väll inget jag kan göra åt det!
Nu e det bara den här veckan sen e dt höstlov och på fredag ska vi transportare till bromma för läkar undersökning ^^,
just nu sitter min babe och nördar vid oblivien han e ledig i morgon jävla mupp -.-!
hihi, men jag älskar honom ändå :))
idag var det visning på huset oxå, så jag hoppas att det ser posetvit ut (:
hum, vad mer kan jag säga?

jaja ni får ha det så bra :))
Puss/E


Bild på söta malin i isacs badkar ;)


Kommentarer
Postat av: Beccis♥

sv: Men tacksötnos! blir så glad! ♥♥

Har haft ensuper helg vrkligen! hur ha din varit? kram ; )

2010-10-25 @ 13:02:51
URL: http://blondabeccis.blogg.se/
Postat av: gardart

asså kolla nu. jag minns HELA kvällen, bara glömde lite detaljen med kepsen. haha. men det var ju bara en smådetalj (;

2010-10-29 @ 16:21:14
URL: http://jagkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0