ensam..

nu har min underbara fina åkt hem :/ men har som sagt umgåts ett bra tag nu så..
vi har mest suttit hemma hos mig och spelat wow nördar lr vadå?XD
haha, ska fortsätta spela om en stund för jag ska fan minst dinga 40 i kväll :))..
sitter just nu här med min kopp te och kollar på sex and the city 2. ska nog tända lite ljus om ett tag :) mys mys, jag måste bra säga att...

min pojk är den finaste som finns och jag älskar honom av hela mitt hjärta!
Jag hoppas du läser det här och förstår hur jävla underbar du e och hur mycket du betyder för mig.
du gör mig så jävla lycklig!
du är perfekt och jag älskar dig mattias stark!


nää nu ska jag fortsätta geeka :))

skriver sen!

hadetbra!
Puss/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0