söndagkväll!

nu var det ett tag sen jag skrev igen som vanligt -.- ja ni hur ska vi lösa det här?
ja mycket har hänt det störta e väll att jag har tagit vikten på allvar nu och jag ska gå ner i vikt.
både jag och älskling har bestämmt oss för det här :)
och ja jag har ju lite och kämpa med men känns bättre när vi e två faktiskt :$
så vi får se jag har sagt nej till allt som har med godis fika bröd och allt sånt.
och ja det har gått bättre en jag trodde faktiskt trodde jag skulle ha jävligt större sug en vad jag har.
har nyss tränat och precis duschat. jag har nämligen börjat med träningscykeln på grund av att det fortfarande e för kallt ute enligt mig hihi :$
men jag och träningscykeln kommer inte riktigt överrens en men det ordnar sig nog :)
hmm, nu om 5minuter börjar wallander jag ska krypa ner i sängen och kolla på det men först ska jag göra mig i ordning lite :)
juste jag och min prins diskuterade om att åka på spa i dag båda vill åka på det skulle vara så sjukt härligt att bli ompysslad så får se om vi kan komma iväg på det sen kanske som belöning när man gått ner lite!? hihi vad vet jag :$
nä nu äre 3minuter kvar innan klockan slår 21:00 får skynda mig (:

hadetbra!
Puss/E


PS:lite som jag vill ha nu :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0